stress stress


Idag var jag och ”fyrverkeri” väldigt hurtiga. Vi tog en 45min promenad innan skolan. Möttes upp 6.45 på morgonen. Imorn möts vi upp 6.30 för att gymma innan skolan. Kände verkligen idag hur skönt det var efter promenaden och jag har varit förvånansvärt pigg idag. Hoppas att detta hurt håller i sig nu långt framöver.

image

Vi började sent idag för vi skulle till ett nytt museum som vi ska redovisa om på måndag. Denna gång ska jag göra det mycket bättre än sist och förbereda mig ordentligt. Känns lättare denna gång än sist för nu ska jag redovisa om Carl von Linné. Lättare att memorera detta än mineraler. Blev dock massa strul på museet för det var massa utställningar som var avstängda pga ombyggnad. Så jag fick agera lite tolk till lärarna för att förklara läget.

Känner mig rätt stressad över allt som skall göras. Avläsa film + uppgift, 14 meningar som måste memoreras + ögonbryn. På måndag är det redovisning och tisdag till torsdag är det prov. Massa plugg som behöver göras och jag vet varken vart jag ska börja eller hur jag ska plugga in allt.

Stress stress men livet är underbart.

Kommentera

