fryst mobil i natten


Tekniska saker alltså. Min mobil frös sig i natt så larmet löstes inte av imorse. Stackars fyrverkeri” som fick vänta på mig utanför gymmet utan att kunna nå mig. Tur att jag vaknade i tid för att hinna till skolan iaf.

Igår övningskörde jag och körde  felfritt på motorvägen. Så nu är den biten avklarad. Har bokat teori och uppkörning så snart hoppas jag på körkort. mr P. börjar bli exalterad och tittar på bilar. Hade inte tänkt köpa bil, men hur kan man motstå när man fått kortet? Får skaffa extrajobb så vi har råd.
Innan körningen igår gick vi på promenad sen köpte mr P. mer blommor till mig och lagade mat medan jag pluggade. En romantiker har han blivit.

Nu ska jag hem och råplugga. Mycket nu, redovisning på måndag, och prov tisdag till torsdag. Hoppas jag hinner.

Kommentera

