and i took them out one by one


image

Köpte en ny ”jacka”, ”kofta” eller vad man ska kalla den från indiska här om dagen. Den kosta typ 900 spänn så den var rätt dyr. Köpte en liknande i våras men på något konstigt sätt lyckades jag tappa den på väg hem från jobbet en dag när den låg i väskan. Tyckte verkligen om den så det kändes att ha tappat den. Därför iaf tyckte jag att den var värd pengarna. Och snacka om att jag tycker den är det. Den är helt underbart mysig och varm. Tusen gånger bättre än den förra. Synd bara att den här inte har en luva då hade den varit fullbordad. Men kanske någon dag när jag känner mig extra kreativ ska jag köpa tyg och sy på en egen.

Nu sitter jag hemma och har förpepp innan vi går ut i Stockholmsnatten. Dricker drinken Malibu + ananasjuice, har precis vunnit 200 spänn på poker. Sopade alla under mattan ;)Nu ska vi äta middag sen göra mig i ordning innan vi drar ut. Pepp pepp.

image

Kommentera

