the fall is here and I’m back to brown


Nu är hösten här så jag tyckte det skulle passa bra att gå tillbaka till att bli brunhårig. Blev dock lite för mörkt men det får duga. Det blir nog ljusare med tiden. Min spegel är bra, den ger mig bra självförtroende för står man i mitten ser man ut att vara mycket smalare, me like.

image

Idag är det dags för prov igen. Avläsning av film, sen svara på frågor om filmen på teckenspråk och efter det kommunikation med läraren ”Grop”. En och en går in och gör provet så medan vi väntar på våran tur ska vi göra uppgifter. Jag SneLugg” och ”Bebis” satte oss på café och pluggade olika satsexempel, vi tittade på film och översatte. Nu sitter jag och väntar på ny uppgift och min tur att göra provet. Gick inte så bra på grammatikprovet så jag behöver att detta prov går bra idag.

image

Wish me luck 😉

Kommentera

