tillägnad älskade vännen


Första jag såg när jag vaknade idag var Bonniers körkorts cd-skiva. Blev lite deppig för det påminde att jag kugga igår. Vaknade runt 8 imorse och hade tänkt att rensa lägenheten men kände ingen ork. Tittade på nyaste avsnittet av Vampire diaries och efter det kolla jag på nyaste av Desperate housewives. Skulle åka till Slussen och fika med några från klassen kl 14 idag men jag blev så seg av allt serietittande. Tittade även på sista säsongen av Entourage ville titta på Bored to death men har sett alla avsnitt redan och inga nya har kommit ut. Tur att Fyrverkeri” ringde mig och lyckades övertala mig att komma dit iaf. Lyckades ta mig från hemmet för en snabbfika med några. Blev dock inte så mycket teckenspråk då alla var rätt sega. Synd, hade velat prata mer teckenspråk, men tror det blir rätt svårt när vi är så många just nu. Lättare sen när vi kommit in mer i språket och det inte är lika ansträngande att teckna.

image

Jag och Diamant” försökte oss på ett jaså.

Bästa bästa. Min bästa vän jag någonsin haft och förmodligen någonsin kommer ha ringde mig idag. Hon bor för tillfället i Sveg och har jobbat järnet på en restaurang hon ägt med hennes kille så hon har aldrig haft någon riktig tid att ringa. Så underbart skönt att få höra hennes röst igen. Saknar henne otroligt mycket. Vi har haft en riktig resa genom åren vi känt varandra. Kommer aldrig glömma när vi var tvungna att smyga med vår vänskap. Vi tog oss igenom alla hinder. Har aldrig haft så roligt med någon som med henne. Jag kan vara helt mig själv och känner att jag kan vara helt öppen och trygg med henne. Bästa vännen. Min största önskan just nu är att hon flyttar hit till Stockholm.

Saknar dig älskade vännen.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Johanna
    Nov 04, 2011 @ 10:46:08

    Hahah men ser jag sådär läskig ut jämnt??? Rädda ni måste vara!

    Svara

Kommentera

