ingen lust, men lusten kom tillbaka


Hade ingen lust alls att gå till skolan idag. Men vaknade kl 6 imorse så tänkte att det var väl lika bra att gå eftersom jag ändå inte kunde sova. Jag är glad att jag åkte. Har ju alltid så roligt på skolan så det får upp humöret. Första lektionen idag var med LångG” då fick vi ha hörselkopor plus ögonbindel och öva med varandra med taktiltolkning medan en pratade med honom. Vi satt och prata lite om allmänna saker. Känns roligt att kunna samtala med honom om diverse saker.

imageTaktiltränar med ”Bebis”.

Efter skolan idag ska jag först träffa E. sen ska jag träffa min gamla klasskompis från högstadiet 🙂

 

Kommentera

