uppkörning


Jahopp. Idag hade jag uppkörning. Gick inte alls så bra. Först var jag galet nervös. Hade ont i magen hela dagen och det kändes som att jag skulle svimma sista 5min innan det var dags. Det började rätt knackigt men sen gick det bättre ändå tills jag kom ut på motorvägen och det blev en sån där konstig cirkulationsplats. Haha kantiga jag höll på svänga ut vänster vilket man ju aldrig gör när det är rondell. Sen glömde jag en självklar väjningsplikt och så tyckte han att jag inte tog för mig i rondellrna. Förstår helt klart att jag blev kuggad. Vet inte riktigt vad som hände. Sämsta körningen någonsin. Näh nu blir det mer körlektioner, har redan bokat upp nya. Dock kommer det förmodligen vara snö då så hoppas att det går bra ändå. Bara att börja om från början eftersom jag inte heller klarade teoriprovet. Men inte vara bitter utan se framåt.

Kommentera

