tidiga julklappar


image

Nu har jag äntligen fått min nya mobil. Blev en Samsung Galaxy S2 tyckte verkligen om den första så därför blev det denna. Nöjd över valet, den är som den förra fast tusen gånger bättre. Igår var det första december. Jag har mått lite dåligt senaste dagarna så jag har stannat hemma från skolan. Passade på att julpynta lite och gjorde klart sista på Nyfikens” julkalender. Och lade den under granen.

Jag fick tidig julklapp idag. Wii Fit och Wii Mario, det skulle egentligen vara Wii Sports men företaget hade skickat fel. Får hoppas att jag kanske får en extra present i jul nämligen Wii Sports. Men Wii Fit är rätt elak den sa att jag är överviktig och att jag är fit som en 40 åring. Näh det här gav mig en wake up call och nu ska jag spela det där spelet varje dag. Det är rätt roligt också. Rör sig verkligen.

Näh nu ska jag sova. Har mer att berätta men det får bli senare.

Kommentera

