snö


image

Har tappat lite skolsug så här inför jul och så har jag varit dålig till och från vilket har lett till att jag halkat efter lite. Gjorde blodprov idag så får svar på tisdag om de hittar vad det kan vara. Får se om jag mår bra för skola imorn. Känns som att jag varit borta så mycket nu att jag nästan får ta och bara bita ihop.

Nu har iaf mitt körkort kommit så ska hämta ut det imorn 😀 Längtar! Sen blir det köra lite i helgen.

Nu börjar snön dessutom komma. Nu har jag ju tatt lappen så nu välkomnar jag snön med öppna armar.

Kommentera

