inte ung längre


I lördags blidde jag 25, så nu kan jag inte skylla ifrån mig att jag är ung längre. Under dagen mådde jag inte toppen men lyckades ändå ta mig iväg in till stan med ”Nyfiken”. Han köpte mer presenter till mig och så passade vi på att köpa alla hjärtansdagpresent också till båda två. Blev mer Wii tillbehör 🙂
Sen skyndade vi oss iväg till systemet för att handla lite och han i kassan blev förvånad över att jag bara köpte alkoholfritt, fick inte ens visa legg 😦

När vi kom hem blev det pang i soffan för mig för att vila. Sen målade och stämplade jag naglarna innan gästerna började dyka upp. Underbara ”Nyfiken” var verkligen en ängel som tog hand om allt. Han handlade och lagade maten. Han tar verkligen superbra hand om mig. Först dök killarna upp och sedan kom min vän G. och hon var så snäll och gav mig en blomma med kruka 🙂 perfekt för min blomma har precis dött. Efter inte allt för länge plingad det på dörren och där stod J. (”Diamant”) och av henne fick jag badgrejer till badkaret. Längtar efter ett skönt bad. Vi umgicks och spelade lite Mario kart på Wii. Sen blev det taco och tortilla, jag fick dock bara i mig en halv tortilla sen började jag må lite illa. Sen kom G.s flickvän A. som precis hade slutat jobbet och lite senare blev det fransk chockadtårta som karln min hade köpt och den var den godaste tårta jag ätit.

Kvällen fortlöpte och gästerna sinnade en efter en. Blev en sen kväll ändå. Sista gästen lämnade ”festen” runt 3 tiden.

Hade en väldigt trevlig kväll och en perfekt födelsedag. Med lagom många gäster och så mådde jag inte inte allt för dåligt under kvällen. Synd dock att vissa inte kunde komma men så är det alltid.

Skulle till skolan idag. Klädde på mig, åt frukost och var redo att kila iväg till tuben men så började jag så klart att må piss, fick vända i dörren och kräktes. Näh blir till att bli hemma. Får se hur det känns längre fram mot dagen. Känner mig taskig mot mina klasskamrater eftersom jag är så frånvarande och opålitlig just nu. Men hoppas att de förstår.

Nu ska jag vila.

What’s new going on?

Kommentera

