aj den sprack


Inskrivning igår, massa info, kolla medicinsk bakgrund, ärftliga sjukdomar i släkten, blodprov och massa andra tester. Alla värden såg bra ut och allt verkade vara som det skall. Känns skönt att veta det iaf. Första blodtagningen misslyckades så blev ett nytt försök på andra armen. Blodkärlet sprack dock så nu ser min arm ut så här

image

Inte så trevligt, men det gör iaf inte så ont tack och lov. Nästa träff blir inte förrän i början på maj. Känns som en evighet tills dess men hoppas att tiden går fort. Kan knappt bärga mig.

Lyckades inte lägga upp bild på mitt nagelkitt jag fick i present så gör ett nytt försök nu.

image

Och en bild på hur första försöket med stämpeln blev.

image

Just det ja. Igår när jag kom hem hade jag fått en AV, något jag ska hämta ut och har ingen aning om vad det kan vara. Jag har inte beställt något. Hoppas det är något roligt 🙂

Prata precis med älsklingen. Han fråga om vi kan hyra ut vårt extrarum några månader till hans kompis. Inga problem för mig, tycker det är trevligt med lite extra sällskap och han är en trevlig kille.

Näh nu ska jag åka och träffa D. innan jag ska hämta barnen på dagis och ta dem till teaterskolan.

What’s new going on?

Kommentera

