perkele


I fredags var jag ute och åt indisk middag med Gabbis och M. hade det riktigt trevligt och god mat var det också. Vi pratade och pratade och tiden rann iväg. Var skönt att få komma ut en kväll för omväxlinghetens skull.

Nu håller jag dock på att bli förkyld. Började få ont i halsen igår kväll och nu är jag snorig och öronen rinner. Hoppas det inte blir värre och långvarigt. Är på väg till min snälla moster som har gjort mat åt mig så sen ska jag hem och gotta mig i mitt misär.
Får se om jag orkar på mig en promenad i det fina skinande vädret.

What’s new going on?

Kommentera

