underbart


Allt känns så otroligt bra just nu. Jag trivs jättebra på jobbet och får lära mig nya saker varje dag. Jag har eget ansvar, kan ta lunch när jag vill, jag får frukost, prata polska, engelska. Ja listan blir lång om jag fortsätter.

Min syster och hennes kille kommer ikväll och ska sova över så det blir toppen. Kan vi fixa naglarna och snacka så kan hennes kille spela Wii eller haha han kanske också vill måla 😉

Imorn ska vi åka till moster efter att jag har jobbat och på kvällen blir det bio och mera mys.

Men jag saknar ”Bebis” och hoppas att vi ses snart. Ska se om vi kan börja skypea så vi kan teckna också.

Nu har jag varit barnvakt vilket gick bra så nu ska jag hem och fixa innan syster kommer.

What’s new going on?

Kommentera

