hur tänker vissa


Guh så trött jag är. Inte van att sitta framför datorn varje dag som jag gör på jobbet och dessutom jobba med barnen direkt efter. Idag slutade jag kvart i 3 och barnen skulle hämtas 3 på dagis. Ett paket skulle dessutom hinnas skickas iväg från posten till Färöarna som så klart drog ut på tiden. Fick springa som en gnu för att bara komma 5 min sent.

Det trevliga med att jobba mitt i stan är att jag stöter på vänner och folk jag känner på lunchen och efter jobbet. Igår träffa jag på min gamla vän E. på väg till andra jobbet och idag träffade jag min brorsdotter när jag rastade hundarna.

Alla är så snygga och själv känner jag mig bedrövlig. Kanske ska ta och börja sminka mig? Men jag sitter ju ändå bara inne om dagarna så varför slita på ögonfransarna i onödan 😉 Dessutom tycker jag om att kunna gnugga ögonen utan att oroa mig över att få maskara i hela ansiktet.

Jag undrar hur det ska gå för en viss person som trots inte kan sluta. Om inte detta kan få hen att sluta vad ska då kunna få personen att sluta! För något viktigt som detta tycks icke hjälpa. Tyvärr ingen respekt från min sida, snarare bara tycka synd. Undrar hur någras hjärnor funkar, om jag ändå vore tankeläsare 😉

Förutom ett visst illamående, migrän som kommer och går samt tröttheten är allt verkligen på topp. Känns som att jag äntligen har hittat en fast punkt i mitt liv och vet vart jag vill. Just nu kan jag inte önska mig mycket mer för allt jag önskar är på väg

What’s new going on?

Kommentera

