perfekt i att inte vara perfekt


Otroligt att falska människor klagar över hur falsk alla andra är. Människor som ska spela ärliga och säger att de är raka och att de står för saker när det är helt tvärt om. När de skyddar sig själva bakom deras lögner och ”ärlighet” när de i själva verket går bakom ryggen och ljuger mitt i ansiktet på en. Skyller ifrån sig av rädsla att inte vara omtyckt. Tyvärr, att försöka bli omtyckt genom att vara rädd att inte vara perfekt och skylla ifrån sig gör bara motsatsen. Man blir inte omtyckt. Tänk på det alla ni som ber andra titta sig själv i spegeln. Ni kanske bör börja med att titta er själva i spegeln. Det gör jag iaf och jag är perfekt, perfekt i att inte vara perfekt 😉

Näh nu tycker jag att jag har jobbat så det räcker idag och att föräldrarna ska komma hem nu så jag kan få åka hem och sova. Nu hade det verkligen varit skönt med bil så det hade gått fortare hem. Är så otroligt trött och längtar efter att få sova ut i helgen.

Jag har uppdaterad min mobil också och nu funkar den inte alls bra. Texten hoppar så fort jag påbörjar ett nytt ord. Jättejobbigt och sen har den börjat skicka dubbla sms också. Hur ska jag göra för att få detta löst? Eller löser det av sig själv efter ett tag? En på jobbet försökte hjälpa mig men gick inte det heller. Så blir det när man själv har en android. Åh kan man inte få tillbaka mobilen som den var innan den uppdaterades?

Lunchade med ”Bebis” idag vilket var superskönt saknar henne som tusan, hade jag varit rik hade jag köpt lägenhet åt henne granne med mig. I mina drömmar. Synd att det inte blev så mycket tecknade men det får vi ta när vi inte har lika mycket att ta igen.

Syster flytta ner nu!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Elinpelin
    Mar 22, 2012 @ 20:56:39

    Ja nu är det verkligen inte länge kvar!!!! 😀

    Svara

Kommentera

