ingen student längre


Nu är det ju på tiden att jag ändrar min presentation här på bloggen eftersom jag inte är student längre. Studentlivet som var var inte alls som jag trodde den skulle bli. Men det är väl för att jag inte är någon ungdom längre. Förra studentlivet var full med fester och umgicks med vänner konstant. Denna gång bestod studentlivet mer av plugg, jobb och bara vara hemma.

Jag har insett att min blogg är rätt tråkig också och att jag inte har så intressanta saker att komma med. Och det blir nog inte bättre i framtiden. Eller kanske, tiden utvisas det.

Nu är jag på väg till jobbet. Skönt med fredag. Igår gick vi alla på kontoret ut och åt glass i solen på lunchen så det var nice. Efter jobbet idag ska jag köpa dop-present och efter det fika med ”Diamant” från skolan.

Imorn blir det dop i Bålsta och efter det blir det fest med några från klassen, ”Bebis” och hennes storebror då får jag använda teckenspråk vilket jag inte gjort på länge så det blir behövligt.

Om en månad och två veckor får jag och ni veta 🙂

What’s new going on?

Kommentera

