dålig start på dagen


Sitter på pendeln på väg till Bålsta. Men så klart vill inget gå som det ska för mig. Fast det är mycket mitt eget fel. I stället för att slå in presenten igår gjorde jag det i sista stund idag och kunde så klart inte hitta någon tejp. Att göra mig i ordning tog så klart mycket längre tid än vad jag trodde så jag missade så klart tåget. Nu sitter jag på pendeln och den är självklart försenad så nu blir jag ännu senare till dopet. Måste dessutom ta taxi för pengar jag inte har då jag varken får lön eller CSN denna månad. Att jag aldrig kan vara ute i god tid.

Min mobil är fruktansvärt dålig efter uppdatering och jag ber om ursäkt till alla som får dubbelsms hoppas att de löser problemet snart. Jag fabrikåterställde mobilen i hopp om att uppdatering skulle försvinna men nej då, den är kvar. Gillar inte alls upplägget de har gjort och hela texten hoppar och skakar när jag skriver.

Jädra dålig dag det har varit än så länge och jag hoppas verkligen att den blir bättre. Efter dopet ska jag på fest så det blir fullt ös idag, och jag som redan har ont i huvudet.

Det är iaf fint väder 🙂

Kommentera

