bowling med jobbet


Idag har vi varit och bowlat med jobbet och efter det åt vi mat. Riktigt roligt var det med massa skämt och skratt och självklart gick det inge bra för mig. Ändå tills Olov så att jag skulle sikta på pilarna som fanns på banan som jag så klart inte sett tidigare och efter det började det gå mycket bättre men så klart var det i slutet så hann inte ens klart den omgången för att alla ville ha mat. Men nöjd är jag ändå, fick tre strikear så det var bra, hoppa som en groda gjorde jag också. En trevlig dag på jobbet som vanligt har det varit. På torsdag har jag möte med min konsultchef från Poolia så det ska bli intressant att se vad hon har att säga nu när resenätverket vill att jag ska gå över till dem. Har mailat familjen jag är barnvakt hos att jag inte kan jobba kvar hos dem om jag inte kan hämta barnen en timme senare då jag nu har gått över till en heltidstjänst. Har inte fått något svar från dem ännu och jag hoppas att de är förståeliga i detta och förstår att jag måste välja det framför dem.

Skulle ha fikat med några från klassen denna vecka men blev så svårt när jag slutar så sent nu så vi tar det nästa vecka när de har lov. Själv får jag långhelg. Fredag till måndag är jag ledig så det blir skönt med två extra dagar 🙂

Nu ska jag hem och sova.  Är helt slut efter allt bowlande.

Kommentera

