tack naturliga väckarklockan


Är så trött på min mobil, gillar verkligen inte denna ICS uppdatering och önskar att jag kunde få min mobil som den var förr eller att det kommer en bättre uppdatering. Det är ju tur att min naturliga väckarklocka går igång runt halv sju sju iaf annars hade jag kommit sent till jobbet rätt ofta. För efter att jag uppdaterade min mobil har mitt alarm blivit väldigt opålitligt. Vissa dagar funkar den men andra inte. Speciellt på torsdagar gillar den inte att funka. Och jag har ju inställt att den ska ringa samma tid måndag till fredag så det är ju inte att jag glömt att ställa alarmet.

Kass har jag mått idag också, höll nästan på att svimma när jag stod och skannade in massa papper. Och plötsligt började det göra ont i min vänstra njure, men läste att det inte är någon fara utan att det kan antingen vara att bebisen trycker mot njuren eller för att det växer och har sig där inne. Fanns ett tips att man skulle ställe sig i på alla fyra så att magen hänger ner för det lättar på trycket mot njuren och det funkade faktiskt. Efter bara ca 10 min så gick smärtan över och det var bara illamåendet kvar. Mår fortfarande lite illamående men tror att jag överlever dagen. Hoppas bara att jag mår tillräckligt bra för att träffa Ann idag. Annars hoppas jag att hon vill komma och hälsa på hos mig så kan vi kanske laga ihop något snabbt och chilla i soffan.

Kommentera

