babybom


Nu har Denise varit över med massa babykläder och även lite kläder för barnet när hen blir större. Allt är dock fickkläder så nu får vi hoppas att det blir en fika. Annars får vi spara alla kläder tills det blir en flicka.

image

Nu börjar allt verkligen känns verkligt att jag ska bli mamma. Känns helt otroligt att jag har en liten människa inuti mig som växer och växer.  Nu är bebisen ungefär arton centimeter stor och om bara en månad har jag bara fyra månader kvar. Fattar inte hur tiden har kunnat gå så fort och att jag redan är i månad fyra. Vips kommer det säga så ligger jag där med bebisen i min famn lyckligast i hela världen.

Massa nya babyböcker har jag fått också. Men allt är på engelska och det är inte tunna böcker heller så det kommer ta ett tag att läsa igenom allt. Tur att förra ägaren har strukigt under det viktigaste i dem.

Kommentera

