årets första bbq


Dagen började med att virka på ett par tofflor jag försökt med ett tag. Har misslyckats varje gång men känner att för varje par jag gör förstår jag mer och mer av beskrivningen så förhoppningsvis får jag toffeln jag virkar på nu rätt.
image

(bild på andra nya ringen jag köpte i torsdags också)
Fixade naglarna efter jobbet igår och fick se en ny teknik jag inte sett förut. La gele på naglarna utan tippar då jag inte vill ha längre naglar än vad jag har utan bara fransk manikyr med gele så de ses snygga ut och inte klyver sig. Hon spraya på manikyren vilket jag aldrig sett någon göra förut. De andra har använt någon vit gele som de målat på med pensel och målat kanterna för hand men måste säga att detta funka lika bra och allt blev mycket rakare, så jag är nöjd. 300:- för studenter med gele för er studenter som vill fixa, annars kostar det 420:- vilket inte är mycket det heller. Hötorget t-bana vid blodcentralen ligger det. Efter fem gånger får man 50% rabatt.

image

Nu är jag och ”Nyfiken” hos några vänner och har haft årets första grillning trots det kalla vädret och nu spelar de tv-spel så jag passar på att skriva lite på bloggen.

image

Börjar dock bli rätt trött nu så hoppas vi inte stannar så länge. Men trevligt har det varit.

Kommentera

