grillparty


Nu är jag äntligen klar med min virkade filt. Den blir perfekt till höst, vår och kallare sommarkvällar. Vill man ha den varmare är det bara att vika ihop den så täcks alla hål av lager. Sticka finner jag dock lite svårare än att virka så vi får se hur det går med stickningen jag har påbörjat nu. Imorn är det röd dag så då får jag lite mer tid att sticka (bild på hela filten finns under fliken creation).
image

Skulle till min moster ikväll men igår ringde Denise och frågade om jag kan passa barnen medan hon går på en föreställning med hennes syster och morbror som är här och hälsar på en sväng från L.A så har ombokat med moster. Imorn är vi även bjudna på grillfest hos Denise så det ska bli riktigt roligt. Hon har en jättemysig innergård med vattenfall som hon har hyrt hela kvällen, så det ser jag verkligen fram emot.

Kommentera

