räddaren i nöden


Idag mådde jag inte alls bra på jobbet. Kände av det redan när jag gjorde i ordning frukosten men trodde att det skulle gå över efter att jag fått lite mat i mig men det hjälpte inte. Började känna mig svimfärdig, yr, svettades och illamående. La mig ner för att vila en stund och trodde jag mådde bättre efter ett tag men så för jag satte mig vid skrivbordet ingen började jag må dåligt så bestämde att det var lika bra att åka hem. Men min chef ville inte att jag skulle ta tunnelbana när jag mådde så där utan att jag skulle vila lite till.

Min prins kom och räddade mig och tog mig hem. Vi tänkte först åka till sjukhuset för att kolla så att allt stod rätt till men efter att ha vilat en lång stund mådde jag bättre så vi bestämde oss för att åka hem och vila mer ist. Är ju rätt vanligt att man mår så här eftersom så mycket händer i kroppen.

Mår iaf mycket bättre nu och ska ligga och vila i sängen resten av dagen så jag kan jobba imorn.

Tack min prins

Kommentera

