v.20


Här kommer en bild från när jag var i vecka 20.

Tiden går så fort och jag är redan i vecka 21+1

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ann
    Maj 24, 2012 @ 20:23:27

    Åh va mysigt att magen börjar synas, hoppas vi får till en date nästa vecka så jag får se magen live!

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Maj 25, 2012 @ 09:31:56

      Den ser nog inte lika stor under kläderna. Fast jag förundras varje gång jag går förbi spegeln och ser magen att den faktiskt är större än vad jag tror 🙂
      Ja, det måste vi verkligen göra, när kan du? Jag kommer vara hundvakt i 10 dagar från och med söndag så du får gärna komma hem till mig så kan vi ta promenad och chilla i solen 🙂 Kram

      Svara

Kommentera

