syskonpyssel med moster


Så här fin blir man av mosters fina saker hon gör 🙂

image

image

Igår åkte jag och lillsyrran Elin dit med hennes kille. Jag lärde Wiesa att sticka en halsduk jag gjorde åt mor och lillSofia när jag var i Östersund. Sen visade jag Elin lite hur hon skulle sticka en halsduk hon vill göra. Så framöver kan hon också vara med på våra pysselkvällar en gång i veckan 🙂
men jag tror det blir roligare för hennes kille att stanna hemma och städa ist 😉

Nu är jag klar med koftan/jackan jag stickat på, direkt efter det påbörjade jag med ett par matchande sockor men garnet tog slut så jag virkade en nallebjörn ist tills nytt garn inköptes.

image

Nu har jag påbörjat på sockorna igen. Hade en sådan tur att de hade precis ett garnnystan kvar på lager av just den färgen och märket. Jag har flyt just nu!

Kommentera

