new haircut


image

image

 

Igår kände jag för att klippa mig. Har inte klippt mig sen i höstas så det var verkligen på tiden. Funderade på att klippa pash med uppklippt där bak som jag hade för några år sedan. Men bestämde mig när jag satt i stolen att bara klippa av några decimeter ist och snelugg.

 

 

 

 

Precis när jag var klar dök finaste och sötaste Linn, hennes kille med bebis Leo och deras vän upp utanför salongen. Leo måste ju vara det gladaste barnet någonsin. Vilket smile och charm han har, haha han t.o.m. flörtade lite med mig genom att höja och sänka ögonbrynen. Vilken sötis 🙂
Hoppas jag får träffa Linn och Leo över en vika snart så jag får mysa lite med dem och ta lite bilder. Shit tänk snart har jag också en liten krabat i min famn ❤

Fotbollen sög juh, varenda land jag har hejat på har åkt ut. Först Sverige, sen Polen, England, Frankrike och nu Tyskland. Nu vågar jag inte hålla på Italien för då kommer Spanien vinna. Så jag håller på Spanien men i smyg på Italien.

Ikväll bli det grillning hos killarna så ska skynda mig att hjälpa min moster köpa en mobil efter jobbet, köpa mamma-shorts och sen hem till en väntandes karl för att dra och handla och sedan till killarna.

Helgen är fullspeckad med promenad, pizza, kanske Skansen, picknick och stickning. På söndag kommer Ann och lillsyrran Elin över för att sticka och virka med mig medan vi har picknick. Sol hoppas på sol!

Kommentera

