ppit ppot


Igår skulle jag och Elin åka till moster men jag mådde inte så bra så det blev inte av. Åkte hem och la mig på soffan. Försökte att sticka lite men inte ens det hade jag ork till. Det blev en tidig kväll, vaknade upp och skrämde livet ur ”Nyfiken”  av att hosta och ropa ut i tomma intet att jag inte mådde bra. Han ville åka till sjukhuset först men sen insåg vi båda att det bara var en hostattack i sömnen.

image

Jag borde egentligen stannat hemma idag känner jag för jag mår inte tipp topp. Huvudvärk och så känns det som om jag har feber. Men jag brukar tro att jag har det så fort jag blir lite varm.

Vila vila på jobbet med blött papper på pannan

image

Mår iaf bättre nu så ska åka till Denise efter jobbet för att hämta lite bebiskläder.
Sen hem och sova tror jag nog. Imorn ska vi försöka byta däck på bilen och fredag ska vi titta på en lägenhet i Kungsängen.

Kommentera

