mitt hjärtas guld


I lördags var vi på ultraljud för 3D och 4D. Det var dessvärre inte så lätt att få några bra bilder då hon satt med rumpan neråt och hade ansiktet bara en cm från livmoderkakan. Men allt såg bra ut och vi fick åter igen bekräftat att det är en liten flicka som växer där inne.

Ett smile syns där inne 🙂

Hon hade även navelsträngen precis framför munnen men just på denna bild kan man se att den ligger precis bredvid hennes mun när hon ger efter ett flin. Jag undrar vad som fick henne att plötsligt le? Kände hon min enorma lycka att det gav henne en impuls att le? Hon som gjorde ultraljudet sa även att näsan alltid ser större ut på dessa 3D bilder än vad den egentligen är, för den här näsan ser ju rätt enorm ut, men jag tror hon har en sån där liten söt bebisnäsa som alla bebisar har. När vi fick lyssna på hjärtslagen och se hjärtfrekvenserna på tv:n började ögonen tåras av lycka. Tänk där inne ligger min lilla flicka som om knappt tre månader kommer ligga i min famn.

Hon väger nu 1092 g och växer precis som hon ska och är beräknad den 2 oktober.

Att man kan älska och sakna någon så enormt mycket som man aldrig ens har träffat ❤

Love you my sweet little baby ❤

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Fanny
    Jul 19, 2012 @ 09:13:12

    hehe! försöker lista ut vart huvet sitter och vart baken är nånstnas, men det går itne så bra. hon är nog sötare när hon kommer ut 😉

    Svara

Kommentera

