invigning


Torsdags jobbade jag lite extra på Box Experience innan Ellenor kom och hämtade upp mig. Vi vandrade bort till Kungsträdgården, köpte fika och satte oss i solen.

image

Fredags jobbade jag på Box Experience igen innan jag gick på sköna massagen. Synd bara att hon som massera mig bara jobbar där under sommaren. Hon var riktigt duktig. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Min brorsan messa och frågade om vi kunde ses en sväng med hans dotter Gloria på söndag så jag bestämde mig för att virka en liten kaninnalle till henne. Sånt tar alltid längre tid än vad man tror så det var tur att jag började i tid.
Lördagen hittade vi äntligen en bilservice som var öppet och hade tid att byta fälg på däcket. Så det blev en sväng med bilen in till staden. Dyrt var det också. Dubbelt så mer än jag trodde. Men skönt att äntligen ha det gjort.
Morbror ville att vi skulle komma över och grilla men tyvärr hade vi redan andra planer.

image
Vi åkte till Leon och hans tjej som flyttat ut mitt i ingenstans långt ute i skogen, en timmes färd från oss. Dem har hyrt en stuga där som dem tänkt bo i ett tag framöver.

image

Det blev pilkastning och kubbspelning. ”Nyfiken” tyckte att det var jätteroligt att spela kubb då det var första gången. Han trodde aldrig att det skulle vara så pass svårt som det faktiskt var.

image

 

Söndags blev det en snabb fika med brorsan och hans dotter. Har inte träffat henne sen förra sommaren, så hon har verkligen vuxit på sig. Hon kunde inte ens gå då utan var så liten. Nu är hon så stor och springer runt.

image
Och där syns kaninen jag virkade åt henne. Hoppas hon tycker om den (riktig bild finns på den under fliken creation, rubrik virkat).

Min käraste käraste vän Malin kommer på besök snart ❤

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Fanny
    Jul 19, 2012 @ 09:04:12

    åååh va söt hon är gloria!! och kaninen söt den med 🙂

    Svara

Kommentera

