ny design


Hoppas ni tycker om min nya design 🙂
Kommentera gärna och säg vad ni tycker för nu vill jag ha mer kommentarer!

image

Myser med chefens hund ❤

Vad händer här då? Nej här händer det inte mycket. Sitter på jobbet och har verkligen noll att göra, så tänkte att jag kan ju blogga lite.

Nu borde Malin sitta på tåget för att komma ner och hälsa på, titta på lägenheter och träffa chefen, diskutera inför vikariatet hon ska ha när jag går på mammaledighet 🙂
Längtar så igert på att Malin ska anlända i Stockholm, ska bli så mysigt att ha henne i lägenheten, sitta och prata på kvällen och dricka té. Det blir dessutom trevlig med lite omväxling i huset, jag är ju jämt ensam tjej hemma eftersom det är två killar som bor i lägenheten med mig och så kommer deras vänner över. Jag har absolut inget emot det, dem har ju blivit mina vänner också och jag trivs jättebra att hänga med dem. Men jag saknar ju fortfarande lite tjejhänga.

Ikväll kommer Ann och hennes fästman över också för att lämna över lite flyttkartonger. Ska ta och börja packa i god tid denna gång. Mycket för att det inte ska bli så stressigt senare men också för att jag inte ska ha lika mycket att packa när jag är stoooor. OJOJ såg en bild på en gammal klasskompis mage som är exakt en månad före mig och hennes mage är enorm. Så ja det dröjer väl inte länge tills min mage blåser upp och jag faktiskt ser ut att vara gravid. Kanske folk blir snällare mot mig på tuben och låter mig sitta ner när det är fullpackat. Jag ska dessutom rensa bort saker vi aldrig använder och göra mig av med det. Blir ju lättare nu när vi har bil så vi kan köra bort allt på tippen eller till välgörenhet. Nu finns det ju dessutom klädcontainer lite var som i staden där man kan skänka sina gamla kläder. Har så himlars mycket rat i förrådet som vi måste göra oss av med. Jag vill verkligen inte bli en sån där människa som inte kan göra sig av med saker utan tycker att allt är användbart när det inte är det. Tur att ”Nyfiken” har lätt att slänga saker så han får stötta mig när det är något jag tycker vi ska ha kvar som vi inte behöver.

Lillsyster ringde idag också och frågade om vi kunde ses, då blev jag glad 😀 Tyvärr jobbar jag ju fortfarande och hon var inne i stan för mer än en timme sedan. Lyllosen där som vinner synundersökning, glassögon och linser för ett helt år. Inte dåligt alls. Men vi bestämde att vi ska luncha på onsdag så det blir mys. Jag måste också ta tag i mig och göra en ny synundersökning, känner att jag börjar se sämre och sämre. Ny styrka på mina glassögon behöver jag också så då blir det ytterligare en ny undersökning, urk. Skönt att det är löning nästa vecka!

Paret om lägenheten i Solna har fortfarande inte hört av sig, men än är dagen inte slut så jag håller tummarna.

Kommentera

