så skönt det vore


Helgen gick fort.
Nu vill jag ha helg igen. Eller helst vill jag vara ledig. Har ont i axlar och skulderblad av att sitta framför datorn hela dagarna. Nu har jag iaf bokat in ny massage om en vecka men känner att det ändå är för långt bort. Skulle behöva en här och nu. Illa mår jag också men det blir nog bättre efter att jag ätit. Dem borrar som aldrig förr i byggnaden mittemot att det inte går att tänka.

image

v. 33+0 första bilden utan tröja

Efter jobbet ska jag iaf till barnmorskan, ta prover och lyssna på bebisens hjärta. Idag följer Ellenor med som sällskap 🙂 Sen ska jag på middag hos Denise och barnen som varit i USA i evigheter så det ska bli riktigt trevligt och roligt att få träffa dem.

Kommentera

