mysig tjejkväll


Ikväll kom tjejerna Malin, Ann och Camilla över för en liten mysig tjejkväll. Vi lagade lite mat, umgicks och målade naglarna.

image

Camilla koncentrerar sig på nagelmålandet

image

Ann med hennes nymålade naglar

image

Jag målar och pratar som vanligt

Malin kom tyvärr inte med på bild då hon var kvällens fotograf.

Det blev fiskgryta med potatismos med sallad till middagen och riktigt gott sällskap. Hoppas det blir snart igen.

Nu har jag myst ner mig i sängen och väntar på att min man ska ringa och säga godnatt. Han har jobbat natt hela veckan och ska göra det nästa vecka också. Vilket jag inte tycker om då beben är beräknad så han ska se om han kan ändra det men jag tvivlar att det kommer gå.

Jag känner mig lyckligt lottad över att ha haft en sådan lättsam graviditet. Bara nu senaste veckan som mina fötter och fingrar svullnat upp men jag har sluppit köpa nya skor och ryggen som jag trodde jag skulle få stora problem med eftersom jag opererat för diskbråck har jag inte haft problem med alls så det känns verkligen megaskönt. Känns som att förlossningen kommer gå bra också. Klart jag börjar bli lite nervös och rädd men alla rädda känslor som poppar upp förtrycket jag snabbt och tänker bara på positiva saker. Nu går jag bara och väntar på att de riktiga värkarna ska komma och vattnet gå.

Kommentera

