produktion till slut


Vilken lycka. Cassandra sov extra länge idag efter att hon fått ersättning så jag passade på att pumpa eftersom det inte får gå allt för lång tid emellan amningen för då blir mjölkproduktionen mindre.

image

Till min lycka lyckades jag pumpa ut 50 ml  och hon ska ha 60 ml vid varje måltid och så fick hon tutte innan vi mata henne med det jag pumpat ut. Trots det är hon inte nöjd så hon fick tutte igen men lyckan är iaf att jag inte behöver ge någon ersättning denna måltid.

Jag undrar vart min trogna läsare Soffan tagit vägen som alltid kommenterar mina inlägg. Nu blir jag orolig att det hänt något då jag inte hört från henne på ett tag. Soffan kommenterat så jag vet att allt är bra med dig och lillen

Kommentera

