tidsperspektiv


Idag vaknade vi inte förrän runt tio. Då blev det blöjbytning, sen tutte en bra stund och efter det urpumpad mjölk. Med en nöjd Cassandra hann jag ta en snabb dusch innan hon började skrika efter mat igen, då blev det dags för ersättning, en rap och bums ner i vagnen.

Skulle varit på skolan kl 12 men eftersom det inte längre är att bara släng på sig kläder och dra utan tar tusen år är vi så klart sen med en halvtimme. Jag måste verkligen lära mig den nya tidslängden och planera bättre så jag kan börja komma i tid.

Efter att ha hälsat på teckenklassen ska jag fika med Ylle som jag inte träffat på år.

Igår var Malin och Ann över och hälsa på. Vi bakade kakor, eller dem bakade kakor för självklart ville lilla Cassie ha mamma och tutte.

Kommentera

