mer än hon hinner bära


Vilken dag.

Cassandra vaknade kl 4 imorse och vägrade somna om. Jag matade och vaggade henne till söms i en timme, efter en och en halv timme vaknade hon igen för att åter bli matad. Sen vid 10 var maken så snäll och tog över så jag skulle få sova lite.

image

Fram till 13 fick jag sova sen var det dags att göra oss i ordning för att åka och kolla på rugby matchen Sverige mot Moldavien.

image

Vi missade första halvan för en olycka i södertunneln stoppade upp trafiken och självklart fälldes horntullsbron upp så det blev ännu mer trafikstopp. Väl där var Jessica, killgänget, Ben med Sofia och hennes vänner och även Emmeli med Ellie. Familjeträff och vänträff på samma gång 🙂

Sverige vann med 52-6 så vi fick revange från förra helgen.

Efter matchen åkte vi hem till Sofia för att hänga där en stund innan vi redan drog iväg till Fruängen för att hälsa på Matt, Stephanie och deras 7 månader bebis Estelle.
HERRE GUH! Cassandra fick två påsar kläder av dem.

image

Jag vet inte hur hon ens ska hinna prova alla kläder vi har åt henne nu. Vi kommer verkligen behöva köpa ännu en garderob till henne för att få plats med allt.

Det var riktigt mysigt att hänga där med en annan bebis. Även om hon är lite större. Längtar tills Cassandra blir lite större och kan sitta och krypa.

Min lilla ängel har varit så duktig idag. Hon sov igenom rugby matchen, var vaken hos både Sofia och Matt och Steph utan att gnälla och sov i bilen utan gråt och skrik. Nu sover båda så sött i varsin säng så jag ska ta och krypa ner bredvid älsklingen och få lite sömn.

Imorn ska vi köpa bärsele och babygym 🙂

Svårt att förstå att hon redan är 1 månad gammal. Tiden och för fort just nu. Jag både vill och vill inte att hon blir större.

Åh just ja. Cassandra fick ett par jättesöta skor, strumpor och 3 speciella stenar av fina gudmor.

Love my life as a mom

Kommentera

