mirakel och under


Idag var jag på BVC utan maken för första gången och konstigt nog är det då vi faktiskt kom i tid. Jag och Cassandra alltså 😉
Lilla tjejen börjar bli stor. Hon har växt 2 cm och är nu 53cm lång och väger hela 4120g och hennes huvudomfång är nu 36 ist för 34cm. En månad redan! Kläder som var för små är nu perfekt. Hon är vaken mer och gör mer och mer ljud ifrån sig. Min lilla sköldpadda.

Efter BVC passade vi på att åka till Barnens hus för att köpa ett babygym, bärsele och babysitter till sköldis när jag ändå var ute med bilen. Självklart var just alla modeller jag var ute efter slut förutom babygymmet så det får bli en till trip dit så fort jag får sms att de kommit in och då är det nog bäst att ”Nyfiken” följer med eftersom jag inte kan hålla fingrarna i styr från att köpa massa annat och dessutom har dilemma om modeller.

image

Cassandra gillar hennes nya babygym

Hon fick även en leksak och en nallereflex till vagnen.

Imorn ska vi hitta på något med min moster på eftermiddagen och något med Cassandras gudmor på kvällen. Spännande att se vad det blir 🙂

Kommentera

