hemmafru


Jag borde passa på att göra något i hemmet. Hänga upp tavlor, städa osv. Men ist sitter jag fast i sängen bredvid min bedårande lilla tös som sover så sött.
Idag när hon amma tittade hon mig så djupt i ögonen så jag blev helt tårögd. Så vackert ❤

image

Hon är så snäll och duktig. I natt sov hon i sin egen säng ändå fram till kl 4 på morgonen. Eftersom ”Nyfiken” kliver upp kl 5 för att åka till jobbet fick Cassandra ligga kvar tillsammans med mig efter amningen. Hon vaknade runt 23 och sen vid 2 snåret, ammade och somnade igen. Trots all sömn och plats i sängen kände jag mig väldigt trött när vi vaknade runt 9 igen.

När hon vaknar blir det ett dopp i karet med hennes nya badsäng och efter det blir det mat och en promenad. Så ska jag försöka hänga upp tavlorna då och få lite gjort här hemma.

image

Cassandra har klänningen och hättan på sig som jag stickade när hon låg i min mage

Igår var min moster Wiesa med hennes barn och barnbarn här och hälsade på en sväng. Fikade och hade det mysigt. Strax efter att de åkt kom mannen hem och en timme efter kom Malin. Lagade mat, umgicks och hade det riktigt mysigt. Så synd att hon bor på andra sidan stan med en timmes resväg. Men i januari flyttar hon till samma sida 🙂

image

Inte den mest smickrande bilden på mig med gigantiska ben men det får duga. Har kommit på att jag inte har så många bilder med mig och Cassandra tillsammans. Men nu kr bilderna på Cassandra från fotografen färdiga så ska dit och välja ut bilderna nästa vecka.

Kommentera

