läkarbesök


Idag var Cassandra på läkarbesök hos BVC för en 1 månaders kontroll. Läkaren sa att hon var den snällaste bebis hon träffat och att hon var helt perfekt. Läkaren blev så glad att Cassandra av henne ett leende trots att hon bråka med henne. Mitt fina hjärta!

image

image
Pappas frisyr har hon ärvt 😉

Hon sa även att jag skulle hälsa min man att vi ska skaffa fler bebisar för att hon var så perfekt. Fler perfekta bebisar ska det bli!

Eftersom jag mestadels är hemma med Cassandra hela dagarna blir det inte annat än bilder på lilla sköldpadda.

image

Igår var vi hos fotografen och plockade ut bilder vi ville ha. Några fick jag hem med det samma andra hämtar vi imorn eller på fredag.

image

Ska få några digitalt också som han bjussar på.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Denice
    Nov 07, 2012 @ 14:18:53

    Ahaa.. en 1månaders kontroll har man inte här uppe :/
    Jag ska till läkaren med Pontus imorgon, första gången, och han är 8 veckor . Värst vad som kör olika på alla län.

    Klart hon är perfekt din lilla tös, hihi 😀
    Stark i nacken ser jag också, vad bra! 🙂 Pratar/jollrar hon mycket?

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Nov 07, 2012 @ 15:32:32

      Ja här går man inte på föräldragrupp förrän bebisen är 4 mån. Ingen baby massage än så länge 😦

      Hon är riktigt stark 🙂
      Hon ligger och småpratar just nu faktiskt 🙂
      Hon jollrar ibland och ofta lyckas hon få ut det mest bedårande tjut ❤

      Hur är Pontus på den fronten? Han verkar ju vara en megamysig bebis 🙂

      Svara

Kommentera

