massor av besök


Vi har fått besök av Ellenor med en fika på fiket runt hörnet från vart vi bor. Min last är att jag älskar att fika på fik med en latte.
image

image

I onsdags var Camilla här och hälsade på Cassandra för första gången. Hon var den första som kände sig lite obekväm med att hålla i Cassandra rädd att det skulle hända något. Men det gick jättebra ändå när hon väl kom in i det.

image

Ibland känner jag mig snygg

På kvällen kom gudmor Malin över för att mysa med oss och avlasta mamma så jag kunde dona lite i hemmet och laga mat åt maken.

image

Sen var det meningen att jag skulle lära Malin att sticka men Cassandra vägrade somna medan karln min redan somnat av trötthet efter en hård och kall dag på jobbet.

image

Hej mitt namn är Cassandra. Vem är du?

image

Trött men vill inte sova

Igår kom moster Elin och Tobbe över och hälsade på med nybakade bullar. Världens godaste krämbullar hade dem gjort. Dem vill jag ha mer av. Det är så fint att dem börjar knyta band. Det var första gången Cassandra var vaken med dem. Hon tittade så nyfiket och låg så fint i Elins famn.

image

Sen åkte vi till barnens hus där jag köpte en bärsele och mobil till hennes säng

image

och en till skötbordet med fiskar. Elin har massa plugg så dem kunde inte stanna länge. Tiden gick så fort. Plötsligt var kl fyra.

Vid sex kom Ann över på middagsmys som hon hade med sig. Sen blev det choklad och te till efterrätt.

image

Åh just det. Precis innan Ann kom lyckades jag pumpa ut rekordmjölk

image

Nästan 240ml lyckades jag pumpa


Stickar ett par vantar till Cassandra gör jag också som man skymta i bakgrunden. Rosa så klart 😉

image

Mjölkstash

I morse vaknade jag till detta leende så mitt hjärta smälte

image

Vem blir nästa besök? 😉

Älskade liv ♥

Kommentera

