kanske borde lära mig


Jag är så lyckligt lottad som får vara hemma varje dag med denna sötnos

image

Idag får vi besök av teckenspråkskunniga människor. Men oftast glömmer vi teckna och pratar ist

Igår åkte vi till Frida och hennes två sötingar. Men det var en mardröm att ta sig hem. Hamnade på nån lantväg utan belysning och jag är så dålig som inte kommer ihåg hur man sätter på helljus. Bilkö bakom mig i slingriga vägar en regnig kväll var ingen höjdare. Missade avfarter för att det var så mörkt. Kändes som att vägen aldrig skulle ta slut och jag satt på konstant helspänn.

Hemma väntade något trevligare. Besök från Ellenor

image

image

Kommentera

