hon är alltid med


I fredags fick vi besök av Laila och Johanna från gamla teckenklassen. Cassandra fick jättefina kläder och världens mysigaste filt av snälla underbara Laila

image

image

I lördags hade jag min första utekväll med alkohol sen jag blev gravid.

image

Jag och Malin började kvällen med middag med glas vin till.

image

Och jag blev trall efter ett glas.
image

Efter maten var det dags för föreställning med Cirkus Cirkör

image

Den var jättebra och rolig men jag hade nog velat se lite mer cirkus och mindre teater. Men helt klart värt att se och pengarna. Efter föreställningen möttes vi upp med Emmeli i Skrapan på Himmelen där till för lite drinkar

image

Men vi stannade inte så länge för Malin var trött och jag saknade Cassandra

image

image

Kvällsmys med gudmor

Malin sov över så både jag och Peter fick sovmorgon då Malin var så snäll och lekte med Cassandra

image

image

Sen har veckan flugit förbi. Camilla kom på besök

image

Jag har fått tillbaka stick- och virkmanin så jag har stickat och virkat till sena nätter
image

image

image

image

Lite av det jag gjort för har gjort present så dem bilderna får komma upp sen när dem är givna.

Idag hade vi 2 månaders kontroll hos BVC och barnsköterskan var så häpen över hur utvecklad Cassandra är. Hon beter sig mer som en 4 månadersbebis den 2 månader, hon kan se väldigt långt och är riktigt medveten om omgivningen. Nu är min ängel 57cm lång och väger 5395g,  hon är så perfekt.

image

Efter BVC tog vi en sväng till Globen för att fika med finaste Elina

image

Imorron kommer Ellenor och hennes kille över på besök, lördag blir det bak och stickning med Malin och söndag myser vi 1:a advent med Ann och lite mer bak.

♥Underbara liv ♥

Kommentera

