vilket måndagsfläng med söndagsrefräng


Vilket fläng det varit idag. Hann inte ens med mitt morgonkaffe. Vi var till polisstationen och hämtade ut mitt och Cassandra pass. Båda ser mongo ut som man brukar göra på pass. Vi var förbi ”Nyfikens” jobb för att hämta hans jobbjacka, sen tog vi en sväng till barnens hus för att köpa elektrisk bröstpump, och medan vi ändå var i krokarna tog vi en sväng till Ikea för att köpa papperskorgar.

Jag är hel slut. Speciellt eftersom jädra folk inte flyttar på bilarna när det är plogdag så vägrenarna inte kan plogas vilket innebär inga parkeringar längst vägarna för all snö. Efter mycket om och men lyckades vi ta oss in mellan all snö och parkera. Blir nog tuben till Högdalen imorron ist för bilen.

Ska bli intressant att använda elektriska bröstpumpen. Stod i evigheter i barnens hus för att bestämma mig vilket märke så hoppas att medela är den rätta för mig. Har avent som handpump och den är bra tycker jag men hon i butiken sa att den jag köpte är tystare och bättre när man pumpar ofta så vi får se snart. Då kör jag elektriska i ena och handpump i andra på pannband gång för att få upp flödet.

Igår var det fullt hus. Killarna var över för att kolla på fotbollsmatch och jag fick sällskap av Malin. Efter matchen drog alla förutom Jason och Malin. Då åkte Wii’t fram och vi spelade som tokar och avslutande kvällen med levande musik. Riktigt toppen 2:a advent. Och Cassandra ville inte sova minsann oavsett hur trött hon var ville hon vara med oss. Tillslut blev hon iaf så trött att hon slockna med detsamma i sin sköna säng.

image

Kommentera

