vackrast i världen


Idag har vi bara myst hela dagen. Eller jag har mest stickat och lekt med Cassandra när hon varit vaken. Pumpat luft i däcken som inte ens behövdes har jag också gjort. Kom jag ut lite i blötvädret iaf.

image

Lilla sköldpaddan är lika glad som vanligt. Underbara barn, alltid så glad, alltid så snäll. Ligger och pratar och skriker för att testa rösten. Nu har hon t.o.m börjat fejkgråta för att testa olika ljud. Ibland skrämmer hon sig själv. Tungan sticker ut väldigt mycket nu också. Lilla sötnosen!

image

Hon kan även hålla i flaskan helt själv och äta nu med lite hjälp till och från

image

Hon fick även en supercool pyjamas som lyser i mörkret av hennes farbror Mark i julklapp bland massa andra snygga kläder från honom

image

Längtar tills min sötisar börjar ge mig riktiga pussar och kramar ♥

Kommentera

