hellre fett den socker


Har bestämt att lägga upp för och efterbilder på magen så jag och ni kan se resultatet

image

Framifrån

image

Sida 😉

Så ser min mage ut 3 månader efter graviditeten. Ser nu också att jag fått massa extra fett på ryggen så det ska så klart också försvinna. Andra dagen idag utan något sött. Så här ska det fortsätta!

image

Kvällens middag består av en sallad på bebisspenat, cocktailtomater, morötter, oliver, paprika, rökt fetaost, avokado och prinskorv av kyckling. Dressing är olivolja, balsamic vinäger, salt, peppar och salladskrydda. Till detta dricker jag kallt gott vatten.
Tack och lov har jag inte lasten läsk. Tycker det är sliskigt och blaskigt så det är skönt att det inte är några problem att avstå från.

Mitt motto är ”hellre fett den socker”

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Linn
    Jan 03, 2013 @ 17:36:34

    Jag har syndat! Jag åt en halv bulle idag.. Aj aj aj! Jag ska ut och träna imorgon, lördag och söndag – hoppas det kompenserar!

    Svara

Kommentera

