kulturens dag


I lördags åkte jag och Cassandra med Malin till fotografiska för att titta på en fotoutställning av David och ett efternamn jag inte kan stava. Var trevligt att få vara lite kulturell och Cassandra var lika duktig som alltid.

image

Här ser man även mössan jag sticka

Min vackraste! Jag har fortfarande svårt att förstå att hon är min och legat i min mage.. Hela tre våningar av denna fotograf med ca 250 verk. Första våningen var jättebra men andra tyckte jag att det blev för mycket katastrofbilder om jordens undergång och för mycket penis. Efter fotografiska mötte vi upp killarna på Vapiano i Gamla Stan där vi satt och mös resten av kvällen.

image

Cassandra har även upptäckt sin apa

image

Om hon kramar eller stryper det är en fråga i sig 😉

Kommentera

