hemmagym


Åtta dagar utan sött. Hurra hurra för mig. Det har inte ens varit speciellt jobbigt att låta bli. Men kanske det är för att jag fuskar i mina drömmar. Då äter jag massor utav kakor, godis, glass och bakelser. För man får väl synda i drömmar? Annars blir livet allt för tråkigt.
Kvällskakorna jag åt till tet har jag nu bytt ut till nötter och oliver. Har köpt gurka som jag ska skära upp tillsammans med morötter när jag blir sugen på något. Att gå till gymmet har dock inte gått lika bra. Har inte tagit mig så långt. Men nu gör det inget för idag åkte jag och min man och köpte en sån där trappmaskin som man typ springer med

image

Vi ska även köpa en cykel så båda kan träna tillsammans som jag trånat efter så länge. Sen ska vi även skaffa tyngder. Kommer ha vårat eget lilla gym här hemma.

I lördags åt jag en pizza och oftast äter jag efter tio på kvällen. Det kommer bli ändring på det också. Vill bara into ta allt på en gång för då kommer jag bara tröttna väldigt fort. Därför tar jag ett steg i taget och det är att inte äta sött. Som jag sa tidigare jag vill inte banta mig smal utan ändra mitt levnadssätt och då funkar det bäst för mig att ta det sakta men säkert fram till målet. Ok into for sakta 😉

Kommentera

