en lång väg att gå


Usch jag får ångest. Vägde mig idag och vad jag såg var inte det jag ville se. Minst 10kg ska ner. Därför blir det hårdare tag nästa vecka. Inte äta efter tio på kvällen och sluta äta onyttig mat. Ska dessutom försöka halvera maten jag äter. För nu vill jag att kilona ska rasa. Ska komma ihåg att ta midjemått osv ikväll eller imorgon.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Linn
    Jan 11, 2013 @ 14:37:51

    Jag fick samma upplevelse när jag ställde mig på vågen, 10 kg ska av. Och ikväll innan träningen ska jag mäta mig. Uppdaterar mina cm då! 🙂

    Svara

Kommentera

