dags för rutiner


Jag har bestämt mig för att börja få lite mer rutiner om dagarna. Tror det kan vara bra för Cassandra också. Ska försöka ta mig upp 8 om mornarna så jag inte missar hela förmiddagarna.

Vi börjar morgonen med en promenad. Idag promenerade vi en timme med affärsstopp,

image

image

efter det satt Cassandra i babysittern medan jag sprang på crossmaskinen en kvart. Tänkte springa 30 min men Cassandra bestämde sig för att bajsa så det var lika bra att avsluta med plankan 30 sekunder och sen hoppade vi båda ner i badkaret. Hon är så duktig, har inga problem alls att stoppa huvudet under vattnet och simma lite. Ska bli roligt i mars när hon börjar babysim då hon har lite mer space.

Efter badet fick Cassandra babymassage och hela kroppen insmord med olja. Efter massagen var hon så slut att hon slocknade bums i sängen

image

Detta blir vår nya dagsrutin. Ska bara försöka komma upp på morgonen, idag blev det inte förrän halv tio. Vaknade av att Cassandra låg på sidan bredvid mig, tittade på mig och pratade med mig. Så fort jag tittade på henne gav hon mig hennes vackra underbara smile och skratt och ögonen sken upp på henne. Jag är så lyckligt lottad som har fått en så underbart snäll bebis. Hon blir alltid så glad när hon ser mig och pappa sin, och även andra människor.

Min alldeles egna älskade ängel ♥

Ställde mig på vågen idag. Vet det är inte siffran på vågen som spelar roll utan siffran på måtten. Men för mig är siffran på vågen viktig. Idag är det 22 dagar utan sötsaker. Endast 1,5 kg har jag gått ner men då har jag inte tränat något. Får hoppas vågen peppar mig att träna mer och äta bättre. Jag har iaf inte gått upp i vikt. Om jag får till dagsrutinerna blir träningen också lättare.

Mått cm
Midja: 87
Höft: 106
Mage: 100
Lår: 66
Arm: 32

Ska mäta och väga mgg igen om en månad (om jag kommer ihåg [;)])

Kommentera

