beställningar


Oj vad det börjar rulla in beställningar nu. Första beställning under arbete

image

Till en mycket inspirerande tjej

Det är raggsockor till en tjej som är hovslagare så tänkte att hästskor och häst skulle passa i stallet. Hon har även beställt en filt och en vän till henne vill ha halsduk. Idag fick jag även beställning på ugglan jag gjort som skall ges till gåva till en bebis som är beräknad den 19 februari så den får jag prioritera.

Cassandras nallebjörn är klar dessutom

image

Helt klart svåraste materialet hittills

Idag blev det promenad 30 min x2 till och från föräldragruppen.

image

Tråkigt att det var sista gången eftersom nästan ska vi till öppna förskolan. Sen blir det inge mer. Om inte barnskötaren på bvc ordnar träffar utan henne åt oss. Så många som dessutom var sjuk idag. Jag gillar min föräldragrupp. Det är så mysigt och alla har alltid något tips att komma med.

Åh just det. Cassandra har blivit så duktig att hålla i flaskan själv när hon äter nu

image

I fredags var vi även på historiska museet med Ellenor. Synd att vi kom dit så sent bara för vi hann inte gå igenom allt och jag var ju så klart tvungen att pumpa på slutet.

image

Sen gick vi och käka god vegetarisk mat i Gamla Stan vilket var riktigt mysigt.

Kommentera

