babymassage


Igår var vi åter igen på babymassage. Denna gång kändes mycket bättre då vi för det första kom i tid så vi slapp stressen. Det var även mer avslappnat denna gång och efter massagen frågade några från gruppen om jag ville följa med på lunch. Det var jättetrevligt. Vi pratade om bebisar så klart, våra jobb, mammaledighet så tiden bara försvann. Plötsligt var klockan fyra och jag kände hur mina bröst börja läcka. Dem frågade om jag ville följa med på promenad efteråt men tyvärr behövde jag tacka nej till det då jag behövde hem och pumpa. Därför blev det en ensam promenad hem vilket funka lika bra. Dessutom blir tempot högre när man inte pratar med någon. Dem sa att jag gärna fick följa med på lunch nästa vecka också efter massagen. Så nu har jag det att se framemot. Kanske kan få en promenadkompis tillslut 😉

Kommentera

